فرمانده منطقه یکم نداجا با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 98
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی راهبردی ارتش،در این دیدار امیر دریادار آزاد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت ، خانواده های شهدا را سرمایه های گرانقدر برشمرد و گفت : سرافرازی ، امنیت ، عزت و هر آنچه که امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی و دنیا از آن برخوردار هستیم در درجه اول به خاطر تبعیت از قرآن و پذیرفتن اسلام و در وهله ی دوم عمل به قرآن و اسلام که در راس همه ی این اعمال، فداکاری در راه خدا و جانفشانی و هدیه دادن سرمایه جان در راه خدا است ،که شهداء در مقایسه با دیگران گوی سبقت را ربودند و خانواده های معظم شهداء با پیشه کردن صبر و تعصی از زینب کبری (ص) راه این شهیدان را ادامه دادند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهداست ، اظهار داشت : همه ی ما امانتدارانی هستیم که در برابر خانواده های شهدا و جانبازان مسئول بوده و باید وظایف خویش را در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درستی انجام دهیم .

فرمانده منطقه یکم نداجا با بیان اینکه بر همه ی ما لازم است که از خانواده های شهدا که ا سطوره های صبر و فداکاری هستند تجلیل و تقدیر کنیم، خاطر نشان کرد: امروز نیاز به دعاهای شما خانواده های شهدا داریم که بتوانیم با گام های بلند و با استقامت در راه قرآن گام برداریم.

امیر دریادار دوم آزاد پاسداشت خانواده شهداء و تکریم از آنان را احترام به شهدا دانست و افزود : باید یاد و نام شهدا و سیره عملی آنها روز به روز زنده بماند به خصوص برای نسل جوان که بدانند آنچه امروز ما داریم به برکت همان مجاهدت و ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ، شهدا و ایثارگران را سرمایه های بزرگ ملت ، انقلاب و نظام دانست و گفت از برکت وجود این خانواده ها گرامی شهدا و ایثارگران است که در این دریای متلاطم سیاسی و منطقه ای با سکان داری فرماندهی معظم کل قوا کشتی این انقلاب و نظام به ساحل مقصود می رسد.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: